در تعقیب خونه!

امروز از صبح رفتیم دنبال پیدا کردن خونه، با بهتره بگم آپارتمان. بگذریم که هوا انقدر گرم بود که نمی شد بیشتر از ۳۰ ثانیه زیر آفتاب موند، آپارتمان ها هیچ کدوم اون چیزی که توی yahoo realestate گفته بود، نبودن! باز هم می رسیم به حرف کتی که «اینها همه معجزه دوربینه!» خلاصه که بعد از ۸ ساعت چرخیدن در خیابانهای Pasadena به نتیجه ای نرسیدیم. حالا باید ببینیم که فردا پسفردا چی می شه.

یک مورد دیگه که من باورم نمی شه که براتون از محمدرضا فروتن گفتم، ولی از Adrien Brody نگفتم که با همون پرواز ما از لندن رفت لوس آنجلس !!! انقدر هم سر به زیر بود که نگو. مثل بقیه با یک کوله پشتی رفت توی هواپیما و وقتی هم رسیدیم LA یک تاکسی گرفت و رفت! نه لیموزین و نه بادی گارد و نه هیچی. خیلی از این رفتارش خوشم اومد  ( اگر نمی دونین دارم در مورد کی صحبت می کنم، منظور همون هنرپیشه ای هست که برای فیلم the pianist اسکار گرفت )

دیگه خبری نیست، به جز اینکه هر بار از در خونه میام بیرون و باد می خوره توی موهام، یاد تمام دوستام میوفتم که مجبورن توی گرمای تهران روپوش بپوشن و روسری سر کنن. خدا بهتون صبر بده!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

ایول به آدرین

بابا دمش گرمممممممممممم :دی

موفق باشی عزیز دل.

[ بدون نام ] جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

مینا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ http://mina.webialist.com

میبینم که هرچی آدم کار درسته داری تو این چند روز میبینی :) خوبه دیگه آدم نزدیک هالیوود زندگی بکنه همین هم میشه !!! :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد