۳ حرکت مثبت

دیروز و امروز روزهای بسیار پرباری بودن. دیروز صبح رفتیم مغازه cingular ( موبایل فروشی) و نیم ساعت بعد با ۳ تا موبایل خارج شدیم  بعد از اون هم رفتیم دنبال ماشین و کلی ماشین متفاوت رو چک کردیم.

امروز صبح من رفتم امتحان رانندگی دادم و قبول شدم. یعنی من از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز تصدیق دار شدم!  بعد از اون هم رفتیم فروشگاه تویوتا و حدود ۶ ساعت بعد با یک تویوتا ی نو برگشتیم خونه. خلاصه که این ۲ روز خیلی خوب بوده و تونستیم همه کارهامون رو بکنیم.

فردا قراره که روز استراحت باشه. من و علی که می خوایم از صبح بریم سینما! خوب آخه من الان ۴ روزه که می خوام برم Pirates رو ببینم و هنوز نشده! علی هم ۵ -۶ تایی فیلم رو از تهران لیست کرده بود که می خواد ببینه. حالا چقدر موفق می شه، نمی دونم...

خبر دیگه ای نیست، به جز اینکه ۲ تا عمو هام تصمیم گرفتن امشب کباب و ریحون برامون درست کنن، به سبک تهران  

دل همه تون بسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووزه!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نادر یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

پس عموهای تو هم به جنبش انقلابی آقای ب پیوستند !
ماشین و موبایل نو هم مبارک. ایشالله خونه هم همینروزها پیدا میشه. پیدا نشد بگین من بیام یک دونه براتون بسازم.

کتایون دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

مباراکه! پس شماره موبیلتو برام میل کن، سینما و کباب پزون هم خوش بگذره. ایشالا که خونه هم پیدا میشه، نشد نادر که میاد خونه بسازه، من هم میام کمک آجر میندازام بالا! خوش باشی تا بد، سلام برسون:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد