آخرین روز های تعطیل

فردا آخرین روز تعطیلات تابستونی من هستش. از ۲ شنبه کلاس هام شروع می شه. تمام شلوار هام رو خودم کوتاه کردم و تمام اون ۴۰۰ صفحه روخوندم. یک انشاء هم نوشتم. فکر کنم که دیگه آماده باشم.

فردا ظهر با یکی از دوستهای خیلی قدیمی ام قرار دارم. این دوستم رو فکر کنم از سال آخر دبستان تا حالا ندیدم! کلی ذوق کردم

خبر دیگه ای نیست...  

نظرات 2 + ارسال نظر
خاله نازی و ماندی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ

سحر جان،من یاداشتت را برای ماندی خواندم. خوشحالیم که کارات رو به راه شده. امیدوارم که همیشه موفق باشی.

سوگلی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ق.ظ http://sogoli.persianblog.com

سحررررررررررررررررررررررر تو هر چی بیشتر از این کلاس ها و دستورای آشپذی و این ها بنویسی من بیشتر ذوق زده می شم ..... مگه چند بار آدم توی زندگیش با کسی مثل تو که تازه آشپزیش هم درجه یکه آشنا می شه ............. من سحر می خواممممممممممممممممممممممم .... راستی عکسی که فرستادم رو گرفتی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد