Ali G

من نمی دونم که شما ها هیچ کدوم علی جی رو می شناسین یا نه؟ چند سال پیش فیلمش در اومد، ولی خیلی قبل از این که فیلمش در بیاد این شخصیت مسخره وجود داشته. ali G در واقع یکی از ۳ تا شخصیتیه که این هنرمند بازی می کنه. ۲ تای دیگه Borat و Bruno هستن!

ولی بر گردیم سراغ Ali G، این شخصیت که با لهجه لاتی انگلیسی صحبت می کنه و دستور زبانش خیلی مسخره هست، با یک سری از کله گنده ترین آدم های روی کره زمین مصاحبه کرده! و توی همه مصاحبه هاش انقدر چرت وپرت میگه که آدم از شنیدنشون شرمنده می شه!!!! یکی از قشنگترین مصاحبه هاش (و شاید بهتره بگم برنامه هاش) وقتیه که میره UN و با پطرس غالی کصاحبه می کنه!!! کاملا بهتون پیشنهاد می کنم که برین به این لینک و این مصاحبه رو ببینین، البته سرعت اینترنت بالا می خواد. قسمت اول صحبت اش رو این زیر نوشتم که فقط برای شنیدن مزخرفیات یارو آماده تون کنم. من و علی که کلی خندیدیم!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=aV3ncKB8a4s

 

Keep it real

 

-         War. What is it good for? Well for start, it sorts out who is the strongest out of the two countries. And also you get to see some amazing explosions. But there is some people out there who not only don’t enjoy the war, but they try to spoil the fun for every one else. And those chickens is called the UN. We went to New York to meet these player haters.

 

-         I is here standing out side the United Nations of Beneton. Which is where representatives of the three corners of the world come to end wars, international drug trafficking and everything else that is a bit of a laugh.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ http://mina.webialist.com

وای‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی سحر
حتما باید برات تندی کامنت میذاشتم تا در این افتخار عظیمی که الان در درون خودم حس اش میکنم شریکت کنم ....
من این مردیکه رو می شناسم :)
الان انقدر خوشحالم که نگو ! تا حالا تو این مدت دوستی این جزو معدود آدم هایی بود که تو اسم و بردی و من یه قیافه ی منگ و یه لبخند مسخره تحویلت ندادم !!!
مطمئنم الان اونور دنیا تو هم داری به من افتخار میکنی :)

لینک رو از مرکز میبینم که سرعت اینترنت اش بالا است ، الان از خونه آنم و اینترنتم گازوئیلیه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد