۵ راز

چون نادر ازم دعوت کرده، دیگه مجبورم که قبول کنم!

۱- من هیچ وقت از مدرسه فرار نکردم، اما چند باری به فرار دوستام کمک کردم.

۲- از دوست پسر دوم صنم خیلی بدم میومد، چون همیشه صنم رو تیر می کرد تا من رو در مورد زندگی خصوصیم سوال پیچ کنه. فکر کنم به خاطر همون آدمه که حتی الان هم دوست ندارم در مورد زندگی خصوصی ام با کسی ( حتی با صنم ) حرف بزنم.

۳- همیشه از پیانو زدن جلو دیگران بدم میومد. از وقتی کلاس های پیانوم تموم شد فقط وقتی کسی خونه نبود پیانو می زدم.

۴-توی دوران راهنمایی یه داستان نوشتم که تمام شخصیت هاش آدم های دور و بر خودم بودن که توی یه ماجرای عجیب با یک سری آدم فضایی گیر می کنن. البته داستان نیمه تموم موند...

۵- من از ارتفاع می ترسم. 

خوب حالا ۵ نفر آدم می خوام که خودشون به این دعوت جواب بدن!

نظرات 6 + ارسال نظر
بانمک سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری بهت تبریک میگم وفکر میکنم به پیاده روی وسینما خیلی علاقه مند هستی
امیدوارم هرجا که هستی به همراه خانواده محترمت همواره شاد وتندرست و موفق باشید
به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشوم
فکر میکنم امروز من اول شدم وبه وبلاگت سر زدم
فعلا تا بد
ارادتمند:مهدی ازتهران

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ

سحر عزیزم سلام چطوری چه رازهای بامزهای راستی هر کدوم ما یک عالمه رازهای بامزه داریم نه ؟ من یه پیغام برای دایی رشید دارم چون برم سخته به پینگلیش بنویسم لطفا تو بهشون بگو من قیمت ایمپلنت را پرسیدم یه دکتر عالی تو میدوون محسنی هر دندون را ۵۰۰ هزار تومان ایمپلنت میکنه همون کاری که تو آمریکا پنج میلیون تومنه !!! اما دکتر گفت یک هفته ای ۳ تا دندون امکان نداره و باید با دکتر صحبت بکنن
من شماره دکتر ر ا گرفتم که تو یه فرصت مناسب دایی رشید با هاش صحبت بکنه بعدا شماره ر ا میفرستم لن خوبم میاد حالش را ندارم به مامان و علی و مامان من و آسی ماما و خلاصه همه سلام برسون میبوسمت سمیرا

مینا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ http://mina.webialist.com

می بینم که تعطیل شده و زود زود آپدیت میکنی :)
دیگه باید بیشتر چک بکنم.
زیاد مواظب خودت باش
بوس بوس

یاسمن جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.dihoor.com

باورم نمی شه تو از چیزی بترسی :)

مینا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://mina.webialist.com

اومدم بگم خیلی دوستت دارم ... حالا چرا این جاش رو خودم هم نمیدونم ... نصفه شب جمعه است ... دلم برای همه ی چیزهایی که دارم و ندارم تنگ شده بیشتر از همه برای تو ...

راموری شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ http://ocha.persianblog.com :D

سلام . چه طوری ؟ وبلاگت رو از ته خومدم ! باحال بود. سال نو ات مبارک . همینا دیگه ! سال نو خودمون بیشتر تبریک میگم .......... دو نقطه دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد