Las Vegas

سلام

من دیروز از Las Vegas برگشتم. بسیار سفر خوبی بود! خیلی وفت بود که دلم یه سفر پر هیجان و پر از برنامه می خواست. توی این چند روز بدون اینکه نگران درس و مدرسه و کار باشم، روز ها رو خوابیدم و شب ها رو تا صبح با آذر رفتم بیرون! خیلی خیلی عالی بود.  به فکر همه تون هم بودم. توی bar به فکر نادر و آرش، توی club به فکر صنم و پریناز و آیه، موقع خرید به فکر تمام دختر هایی که می شناسم بعلاوه ی ۲-۳ تا از پسر ها!!!!!

خلاصه که اولین سال نوی من توی این مملکت، خیلی خوش گذشت


صنم امروز مراسم فارغ التحصیلی اش برگزار شد. خواهر من دیگه رسما دکتر شده!!!

خیلی دلم می خواست اونجا بودم. هیچ صحبت تلفنی و هیچ کارت و ایمیل ای نمی تونه جای اونجا بودن رو پر کنه...

لطفا هر کدومتون دیدینش از طرف من هم بغل اش کنین!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://mina.webialist.com

دختر خجالت بکش ، خیر سرت لیسانسه ای !!! و یه بار هم از دانشگاه فارغ التحصیل شدی !!! اون وقت مینویسی فارق !!!!!!
حالا من میزارم به پای سفر و این حرف ها ... اینقدر ها هم زود آمریکایی نشو رفیق

واقعا شرمنده! به نظر میاد که هنوز درست از خواب بیدار نشده بودم. به هر حال سریعا غلط گیری شد!!!!

مینا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ

np ، تقصیر تو که نبود تقصیر اون اس بی یو یی بود که برامون جشن فارغ التحصیلی نگرفت ... اگر هم من میدونم با "غ" مینویسن ماله فیلم هایی که دیده بودم ;)
عکس های سفر رو زودی بفرست ببینیم چه خبر بوده

یاسمن چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.dihoor.com

خیلی مبارکه ...........

سمیرا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام اگر صنم را دیدی سلام مارا هم بهش برسان بگو اون قدیما یه دختر عمه ای داشت !!!!! و اگر تو دیدیش بجای من بغلش کن و بهش تبریک بگو !!!!!!!!!!!!

نادر جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://bolts.blogspot.com

خیلی جای ما خالی بوده... ایشالله سال دیگه به کنسول می گیم که اگه به ما ویزا نده نفرینش می کنیم که جز جیگر بگیره. کنسول های آمریکا هم چون خیلی از نفرین و علی الخصوص نفرین جز جیگر می ترسن، حتما به ما ویزا می دن و ژانویه دیگه رو ما هم در خدمتتون لاس وگاس زیارت می کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد