Harry potter and the Deathly Hollows

دیروز رفتم و برای گرفتن کتاب اخر Harry Potter ثبت نام کردم!!!! داشتم برای خودم توی خیابون قدم می زدم که دیدم جلوی کتاب فروشی مورد علاقه ام یه تابلو زدن که برای کتاب ثبت نام می کنن و من هم یه راست رفتم تو. نمی دونم چرا ۲ تا جلد هم رزرو کردم!!!!

 حالا وقتی ۲۱ جولای توی صف وایسم، اقلا می دونم که ۲ تا جلد از اون کتاب اون تو منتظر منه!!!!

کی یکی از این ۲ تا کتاب رو می خواد که براش پست کنم؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ

من!!! ولی آخه کتاب فروشی سر کوچمون هم همین رو نوشته! به نظرت راحت تر نیست که برم و خودم ثبت نام کنم ؟؟؟؟ ;)

Mina شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ق.ظ http://mina.webialist.com

از وقتی رفتی دیگه دانش هری پاتری ام ته کشیده :(
الان که این پست رو خوندم تازه یادم اومد که هری پاتر هنوز میتونه کتاب جدید و نسخه ی جدید داشته باشه :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد