سلام

این ترم هم بالاخره تموم شد. از اولش از این ترم خیلی خوشم نمی اومد. با اینکه طرز درست کردن سوشی رو یاد گرفتم حس می کنم این ترم اصلا مفید نبود. ولی به جاش ترم آینده قراره غذاهای بین المللی یادمون بدن. از این یکی خیلی خوشم میاد. می دونین که من عاشقه غذاهای چینی، ژاپنی، هندی، لبنانی و مکزیکی هستم. و این به غیر از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، آمریکایی و البته ایرانی هستش.

این هفته تعطیل هستم. نمی دونم قراره با این همه وقت خالی چی کار کنم. آخه مگه چه قدر می شه خوابید!!! ولی هر جور باشه به خودم خوش می گذرونم و استراجت می کنم چون حس می کنم که ۶ هفته است درست استراحت نکردم. درست از بعد از اسکار!

من هم به جمع دارندگان i-pod پیوستم! ۱-۲ روز قبل از عید بود و من برای ناهار از سر کار اومده بودم بیرون و از جلوی مغازه Apple رد شدم. یه دفعه زد به سرم که برم برای خودم عیدی بخرم! برای همین رفتم تو و یه دونه i-pod shuffle کوچولو خریدم!!! و فکر می کنین با چه اهنگ هایی پرش کردم؟ شهرام شب پره، ابی و سیاوش قمیشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه اگر بخوام اهنگ امریکایی گوش بدم رادیو رو روشن می کنم و هر مدلی که دلم بخواد رو می تونم پیدا کنم. rock, pop, metal, alternative, jazz, ... ولی فقط ۱ دونه رادیو ایرانی اینجا میگیره که ۹۰٪ موافع داره به مردم درس زندگی می ده!!!!!

همین دیگه... حسابی عید رو خوش بگذرونین.

 

پ.ن. در جواب ساسان که برای نوشته قبلی نظر داده بود باید بگم که ، با اینکه خیلی دلم می خواد این ادعا رو بکنم که من اولین ایرانی هستم که داره به طور حرفه ای آشپزی یاد می گیره، متاسفانه قبل از من هم کسایی بودن که این کار رو کردن و به جاهای خوبی هم رسیدن. یکی از مهمترین هاشون خانوم نجمه باتمانقلیچ هستش که نه فقط رستوران خودش رو داره، چند تا کتاب اشپزی نوشته، توی یکی از مدارش آشپزی NewYork داره درس می ده و همین ماه گذشته توی مجله Gourmet یه مقاله حسابی در مورد خودش و غذاهای ایرانی نوشته بودن.    

نظرات 2 + ارسال نظر
mina شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://mina.webialist.com

این باتمانقلیچ رو از کجا پیدا کردی ؟
آمریکایی ها از این اسم سخت هام مگه میتونن تلفظ بکنن !!!!

مینا چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://mina.webialist.com

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد