تعطیلات

امروز رفتم موهام رو کوتاه کردم. نه خیلی، تا سر شونه هام. و البته لایه لایه. دیگه داشت حسابی اذیتم می کرد! زیادی بلند شده بود و نمی تونستم زیر کلاه آشپزیم جاش بدم!!!!

خلاصه که امروز بعد از ناهار پا شدم رفتم آرایشگاه. آرایشگرم مرد بود. و انقدر آدم باحالی بود که نگو و نپرس! کلی برام از زندگیش تعریف کرد. وقتی ۲۰ سالش بوده از هند اومده آمریکا و الان توی ۲ تا سالن متفاوت کار می کنه. بعلاوه برای یک سری کمپانی هم کار می کنه. توی یک سری fashion show کار کرده و توی Grammy و Oscar هم کار کرده! فقط ۳ روز میاد توی این آرایشگاه توی pasadena کار می کنه و از شانس من وقتی من رفتم اونجا این ادم دستش باز بود!!! توی یک نگاه هم فهمید من ایرونیم! وقتی ازش پرسیدم : از کجا فهمیدی؟  گفت: توی هند ایرونی زیاد هست.
انقدر خوب موهام رو کوتاه کرد. خیلی کوپ قشنگی پیدا کرده. بعد هم حسابی صاف کرد موهام رو. یه جوری صافش کرد که من به عمرم نتونسته بودم اینجوری صافش کنم! توی مدتی هم که داشت روی موهام کار می کرد ( یک ساعت و نیم!!!) کلی با هم از هنرپیشه ها غیبت کردیم! مخصوصا که چون توی Oscar کار کرده بود کلی اخبار دست اول داشت!!!!! آخرش وفتی داشتم می رفتم تا دم در اومد باهام و کلی نصیحتم کرد که چی کار ها نباید با موهام بکنم و موقع خداحافطی بغلم کرد.

الان دارم یه cheesecake می پزم. از یکی از دوستهای سر کارم سفارش گرفتم! حالا اگر راضی باشه می تونم به بقیه هم بگم که می تونن سفارش بدن و براشون می پزم. یه کار و کاسبی کوچولو برای خودم.

راستی، رفتم فیلم reign over me رو دیدم. خیلی غم انگیز بود ولی خوشم اومد. توقع نداشتم Adam sandler بتونه یه همچین نقشی رو بازی کنه و انقدر خوب بازی کنه...

یه مدته من و علی یاد مجید دلبندم افتادیم. مخصوصا یاد ۲ تا قسمت آبشاری و کشتم. منظورم اینه: ۱- + آقا، اونجا آبشاری؟
           - اینجا آبشار نیست که، چاهه!
           + می دونم، ولی اونجا آب شاری؟
       ۲- +کشتم، آی کشتم.
           - کی رو کشتی، زودتر اعتراف کن!
           + آی، کشتم می خاره!!!!
نمی دونم چرا، ولی همه اش این ۲ تا توی کله امونه و هی الکی این جمله ها رو تکرار می کنیم و انگار دفعه اوله که می شنویمشون می زنیم زیر خنده!

همین دیگه. هنوز چند روزی از تعطیلاتم مونده. ببینم با این چند روز آینده چه می کنم... 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://mina.webialist.com

بدو عکس بگیر از موهات بفرست ببینم چه جوری شده !
من هم چند وقت پیش رفتم آرایشگاه ؛ یه هفته قبل از تولد زارا و رسما گند زد به موهام :(
حالا منتظرم که دوباره بلند بشه برم درستش کنم.

سمیرا دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://w

سلام سحرم سال نو مبارک انشالله سال خوبی باشه مامان و علی چطورن جات خالی این مجید دلبندم در عید یه سریال بازی میکرد رل یه پسر لات بد نبود کوتاهی موهات هم مبارک به مامان و علی و آسی ماما سلام برسون بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد