insomnia

به نظر شما چه دلیل منطقی وجود داره که من چند شبه که خوابم نمی بره؟!؟!؟ کسی که ۴:۳۰ صبح بیدار می شه و از ۶ صبح تا ۱۱ و بعضی روز ها تا ۲ سر کلاسه و بعد عصر رو هم می ره سر کار و وقتی بر می گرده از اونجا که خیلی عاشقه سریال های تلویزیونه تا ۱۱ شب داره سریال می بینه، چرا باید ۲ ساعت وسط خونه فدم بزنه و سر گیجه بگیره که شاید بتونه بخوابه؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کار بد سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ

یه شب گفتم می شینم تا صبح فکر می کنم چرا چند شبه ساعت ۳ خوابم می بره؟؟؟اینطوری شد که تا خواستم فکر کنم خوابم برد ... :دی !!

سمیرا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://http:

سحر گلم سلام منم خیلی دلم براتون تنگ شده مخصوصا وقتی رفتم مامانت را دیدم دو تا احساس داشتم از دید ن مامانت خیلی خوشحال شدم ولی از نبودن تو و علی که (همیشه وقتی بودین از پله ها میومدین پایین) احساس غم کردم میدونم انشالله اونجا آینده خیلی خوبی خواهید داشت ولی نبودنتون منو خیلی آزار میده با اینکه تو ایران هم شاید مداوم همدیگر را نمیدیدیم ولی الان احساس دوری احساس خوبی نیست علی را عوض من ببوس خیلی دلم برای هردوتاتون تنگ شده علت بیخوابیت هم به نظر من
۱ ـ شاید دوری مامانت باشه !!
۲ـ شاید داری عاشق میشی !! و خودت هم خبر نداری !
۳ـ با اون آت و آشغالهایی که تو خوردی ( پای قورباغه و دل وروده خرچنگ !!!!! ) حتما رودل کردی و بیخوابی زده به ملاجت
۴ـ شاید هم دلت برای ایران و رعایت حجاب اسلامی تنگ !!!شده !!!!!
۵ـ شاید هم به فکر اینی که وقتی یه روزی خیلی پولدار و معروف شدی برای دختر عمه عزیزت یه بلیط رفت و برگشت بفرستی !!!
چه میدونم هزار تا شاید دیگه ولی بنظر من عاشق شدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قربانت سمیرا

نادر جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

یک تست تیروئید بده.
من هم 7-8 سال پیش اینجوری شدم و بعد فهمیدم که از تیروئید است.
ما ها که میدونی ژنتیکی خیلی شانسی نداریم که تیروئیدمون سالم باشه. حالا باز تو وضعت بهتره که اقلا از یک طرف تیروئید سالم بهت ارث رسیده.

اما راستش رو بگم، الان یک کمی حسرت اون شبهایی رو می خورم که خیلی راحت تا صبح بیدار بودم و صبح هم خسته نبودم. شبهای خوبی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد