صبح زود!

الان دارم از کامپیوتر مدرسه می نویسم. ساعت ۶:۳۰ صبحه و من هیچ کاری ندارم که بکنم و کلی حوصله ام سر رفته. آخه امروز روز یکی مونده به آخر ترم هست و شاگرد های کلاس مشغول امتحان دادن هستن. من به عنوان TA هیچ کاری ندارم که بکنم. فقط چون طبق قوانین من باید تا روز آخر اینجا باشم، نمی تونستم که نیام!

امروز روز آخریه که می رم H&M. دیروز با یک سری از کسایی که امروز نمی دیدم خداحافظی کردم. کلی هم از همه عکس گرفتم! انقدر عکس های مسخره ای شدن که نگو!!!! آخه از هر کی عکس گرفتم یه کوه لباس توی دستش بوده!!!! امشب هم قراره به مناسبت روز آخر، با ۴ تا از دوستام برم بیرون. 

فردا هم باید مثل امروز بیام مدرسه و هیچ کاری نکنم! بعدش باید سریع برم خونه و به کارهای سفرم برسم! دوباره بعد از ۶ ماه می خوام برم ناخن هام رو درست کنم! دفعه قبلی که ناخن هام رو درست کردم برای کریسمس بود!!!!!!!

Harry Potter & the Deathly Hallows کمتر از ۱ ماه دیگه در میاد!!!!!!!!!!!!

انقدر خوشحالم که نگوووووووووووووووووووووووووووووووو! دارم از زور هیجان می ترکم! دیگه این کتاب آخره. قراره که همه ی راز و رمز ها برملا بشه! بعد از ۸ سال! ۸ سال خیلی وقته که منتظر پایان یک داستان بمونی! پریشب رفتم توی اینترنت و یک سری در موردش تحقیق کردم. کلی نظریه و تئوری در مورد این که توی کتاب آخر قراره چی بشه توی سایت های مختلف پیدا کردم. ولی از همه بهتر یه نیم صفحه اطلاعات ۱۰۰٪ درست در مورد کتاب آخر بود که اینجا گذاشتم:

Confirmed Information



On this page you can find several points of information we know about Book 7. Each of these points have been confirmed by an official JK Rowling source.

Character Information

  • We will find out something "incredibly important" about Lily Potter.
  • R.A.B's identity will be revealed.
  • We will discover more about Dumbledore's past.
  • We will learn with whom Snape's loyalties lie.
  • Something will be revealed about Petunia Dursley, although we already know that she is not a Squib.
  • Viktor Krum will return (World Book Day, 2004 interview).
  • We will see a reappearance of Dolores Umbridge: "It's too much fun to torture her not to have another little bit more before I finish." (MuggleNet/Leaky Interview)
  • JKR has said "There is a character who does manage, in desperate circumstances, to do magic quite late in life, but that is very rare..."

Plot Information

  • Harry will face Voldemort for the final time.
  • Harry will be attempting to find and destroy Voldemort’s remaining Horcruxes.
  • Harry will return to the Dursleys' during the school vacation, but the magical protection Dumbledore arranged will expire when Harry comes of age on his 17th birthday.
  • Harry will go to Godric's Hollow.
  • The two-way mirror will make a reappearance.
  • Fleur and Bill's wedding will occur.li>
  • The fact that Harry "has his mother's eyes" will prove to be an important plot point.
  • At least one character will die.

Other

  • The last word is expected to be "scar," but may change.
  • We will learn the exact reason why some people become ghosts when they die and others do not.
  • The final chapter, which has already been written, will detail what happens to the surviving characters.
  • There will be no more Quidditch matches

همین دیگه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.fasele-333.blogfa.com/

سلام چه طوری بابا یه سرهم بیا پیش ما خوشحال میشیمامن که هرزگاهی بهت سرمیزنم راستی خوش به حالت که این قد سحر خیزی ومی تونی صبح به این زودی بیدارشی

سمیرا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام سحر گلم چطوری به ما سر نمیزنی کجا میری مسافرت ؟/ هر جا که میری بهت خوش بگذره خدا پشت و پناهت باشه به وبلاگم سر بزن یه مدت کامپیوترم خراب بود و یه مدت خودم بیحوصله بودم بیخودی دچار افسردگی شدم البته تو به کسی نگو منتظرت هستم بای

سمیرا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

من خنگ تازه یادم اومد میخوای بری پیش مونا اگر میتونه فارسی بخونه آدرس وبلاگم را بهش بده و بگو برام نامه بنویسه به انگلیسی و سلام بهش برسون و بگو خیلی دلم میخواست در مراسم ازدواجش شرکت میکردم خیلی بده که ما هنوز همدیگر را ندیدیم به مامانت و علی و آسی ماما سلام برسون میبوسمت

سحر سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.fasele-333.blogfa.com/

به روزم

کامروز سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ http://steamboatman.blogspot.com/

سلام خوبی شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد