آخرین امتحان

امروز آخرین امتحانم رو دادم. دیگه تموم شد. البته هنوز باید برم مدرسه و تا اواسط نوامبر مدرسه تموم نمی شه، ولی دیگه از این به بعد همه اش کار کردنه و هیچ امتحانی ندارم.

و اگر این آخرین مدرک تحصیلی باشه که می گیرم ( یعنی اگر نرم یه مدرسه آشپزی پیشرفته تر برای یه مدرک بالاتر )یعنی دیگه هیچ امتحانی ندارم...

حس عجیبیه. من از وقتی یادمه مدرسه می رفتم. فکر کنم از ۳ سالگی رفتم مهد کودک و تا الان که ۲۳ سالم باشه یک سره مدرسه رفتم. اصلا نمی دونم وقتی این مدرسه هم تموم بشه باید چی کار کنم. البته می رم سر کار و یه سری برنامه ی دیگه هم برای خودم دارم. ولی اینکه مدرسه نباشه برام عجیبه. آخه من برعکس ۹۹٪ آدم های دنیا از مدرسه رفتن خوشم میومد و میاد. خسته می شم و غر می زنم، ولی مدرسه رفتن رو دوست دارم...

اصلا متعجب نشین اگر ۵-۶ ماه دیگه اینجا نوشتم که رفتم توی کالج سر کوچه ثبت نام کردم !!!! یا اینکه یه دفعه پا شدم رفتم ایتالیا یا فرانسه برای ادامه تحصیل (آشپزی)!!!!

حالا ببینم که چی می شه. شاید هم از زندگی بدونه مدرسه خوشم بیاد  

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://dihoor.com

می شه یه سر بیای اینجا این واحدای من رو پاس کنی؟! منم جزو اون ۹۹٪ ام که درسم هم هی تموم نمی شه!!! :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد