چند تا خبر کوچولو

  1. صنم آخر هفته میاد آمریکا.
  2. کتاب هری پاتر جمعه شب می رسه دستم.
  3. از فردا قراره برم سر کار جدید.
  4. ۱ ماه دیگه عروسی دختر عمومه.
  5. ۱ ماه بیشتر از مدرسه ام نمونده.
  6. هوای اینجا هیلی گرمه.
  7. امشب ساندویچ قارچ و فلفل دامه کبابی درست کردم با پنیر موتزرلا تازه. خیلی خوشمزه شد!
  8. الان دقیقا ۱ سال و ۵ روزه که من از ایران رفتم و اومدم آمریکا. ۲۰ تیر ۱۳۸۵ ساعت ۸:۳۰ صبح. جدا شدن از صنم و بابا سخت تر از اونی بود که تصور می کردم.
  9. از روزی که ماجرای دلارام رو شنیدم هر لحظه به فکرشم. اگر خبری دارین که توی اینترنت نیست، لطفا به من بگین.
  10. به نظر من امسال ۲ نفر از فیلم Evening نامزد اسکار می شن. نقش اول زن و نقش دوم مرد. اگر فیلم رو دیدین منظورم  پیرزن و buddy هستن.
  11. همین. 
نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://dihoor.com

چه مبارک شده اینجا :)
منم دلم برات تنگ شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد