در تعقیب Job!

سلام!

از همفکری همگی ممنون. البته باید بگم که من آخرش هم هیچ کدوم از اون چند تا گزینه رو انتخاب نکردم!!! آخه اون رستوران ایتالیایی که خیلی دوست دارم واقعا به اون ۲ شب کار کردنش نمی ارزه! ایران اومدن هم فعلا ممکن نیست (فکر می کردم می تونم بیام ولی نمی شه). به خاطر همین کلی این چند وقت دنبال کار گشتم و هنوز هم دارم می گردم. و با اینکه دلم نمی خواد ولی فعلا توی همین رستورانی که هستم می مونم تا وقتی که بتونم یه کار جدید پیدا کنم... ۳-۴ روز پیش با دوستای H&M ام رفته بودم بیرون و همه اش ازم می پرسیدن که برمیگردم H&M کار کنم یا نه! و باید بگم یه ذره وسوسه شدم! آخه کار رو که بلدم، اگر بر گردم دوباره همون درجه قبلی ام رو بهم می دن با حقوق بالاتر چون اگر برم تمام وقت می رم. و نکته آخر این که اونجا برنامه کاریم خیلی متفاوت تر از این یکی خواهد بود و الزاما تمام جمعه شب ها و شنبه شب ها رو سر کار نخواهم بود!!!!!! ولی خوب، من عاشق آشپزی ام نه لباس فروختن! 

آی مردم! من چی بگم از این جناب آقای James Blunt که با آهنگ هاش من رو دیوانه می کنه!!! عاشق آلبوم جدیدش شدم! مخصوصا آهنگ Same mistake ! دو روزه که این آلبوم رو خریدم و تمام مدت دارم بهش گوش می دم. حتی ریختمش روی ipod ام و با خودم می برمش سر کار!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
... چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://khishtan.blogsky.com

چه خوشمزه دست پختت رو میگم
یه ذره دستور آشپزی هم بذار
مخصوصا فانتزیش رو
ممنون

یاسمن پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.dihoor.com

آهنگه رو دانلود کردم.... مرسی! زیاد تا!!! :*

رامینم دیگه چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

پس خبرنگاری چی شد ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد