تیش، تیش، آتیش گرفته!

در طول هفته ی گذشته که San Diego داشت می سوخت، آب و هوای اینجا هم حسابی به هم ریخته بود. هوا گرفته بود و وقتی از در می رفتی بیرون می تونستی دود رو توی هوا ببینی. و این کاملا نشون دهنده ی وسعت آتش سوزی بود چون فاصله ی Pasadena تا San diego کم نیست و باید ۲ ساعت با سرعت ۷۰ m/h برونی تا برسی اونجا. ولی گرمای آتش سوزی باعث شده بود که اینجا دوباره تابستون بشه!!!!!!!!!!!! ولی امروز یه ذره یهتره. هوا نسبتا سرد و ابریه که امید بارون رو به آدم می ده... واقعا امیدوارم که بارون بیاد.

حالا این وسط که San Diego داره می سوزه و ما نگران دوستان و آشنایانی که اونجا زندگی می کنن هستیم، من هر وقت می یام از خونه بیرون و می بینم که کوه ها رو (به خاطر دود) تقریبا نمی شه دید، اولش خنده ام می گیره!!!!!!!!!!! چرا؟ چون یاد سال دوم دبیرستان می افتم که به خاطر آلودگی هوا که باعث می شد کوه های شمال تهران توی پس زمینه محو بشن دبستان ها و راهنمایی ها رو تعطیل می کردن ولی ما دبیرستانی ها باید می رفتیم مدرسه. و یاد معلم جغرافی مون می افتم که وقتی داشت برامون از موقعیت شهر تهران می گفت، << پدیده ی اینورژن Inversion>> رو تلفظ می کرد <<پدیده ی اینورژن Inorjhen>>!!!! اگر بدونین چقدر سخته که وقتی می برنت جلوی کلاس درس جواب بدی، مجبور باشی بگی << پدیده ی اینورژن>> و توی صورت معلمت نخندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
mina یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

cool

سحر پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.fasele-333.blogfa.com/

خدا رو شکر که بالاخره اتیش سوزی تموم شد البته فکر کنم تو اخبار این طوری گفت
راستی چرا به من دیگه سر نمی زنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رامینم دیگه شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ

باز آتیش سوزوندی سحر ؟!

آریاجوش دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.felezat.com

شرکت آریا جوش بزرگترین شرکت جوشکاری ایران.
جوش های پلی اتلن لوله های گاز.ساخت کوره های استاتیک و دکورال و تست های غیر مخرب و ان دی تی و .....
برای پروژه فاز ۳ پارس جنوبی که بخشی از آن با سرمایه گذاری شرکت آریا جوش با هزینه پنج میلیارد تومان به شرکت آریا جوش واگذار شده است. نیازمند پرسنل متخصص با حقوق بالا و مزایای عالی تا اتمام پروژه به صورت قرار دادی می باشد.بایط رفت و برگشت و تمام هزینه های اقامتی بر عهده شرکت آریا جوش می باشد.(ظرفیت محدود)

علی چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.avar.blogsky.com

آریا جوش !!!!؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد