من + کتاب ==> خطرناک

سلام

من هنوز زنده ام، با اینکه این ۱-۲ هفته ی گذشته زندگیم به خواب و کتاب خلاصه شده. هر شب قبل از این که بخوابم کلی با خودم بحث می کنم و برنامه می چینم که روز بعد چه کار هایی باید انجام بدم و بی خودی بیکار نشینم، ولی صبح که بیدار می شم، بعد از اینکه ۱ ساعت طول می دم که صبحانه بخورم ( که نمی دونم چطوری موفق می شم چون صبحانه من ۱ لیوان قهوه + ۱ عدد بیسکوئیت هست) یه دونه کتاب بر می دارم و می شینم به کتاب خوندن و دیگه هیچ کاری نمی کنم. باورتون می شه که در ۳ روز گذشته من از در خونه بیرون نرفتم؟ یعنی حتی نرفتم از توی صندوق پست نامه هامون رو در بیارم!!!!!!!!!!!!!

جالب اینه که هیچ لذتی از این همه تنبلی و بیکاری نمی برم، ولی باز هم بهش ادامه می دم. ولی اقلا کتاب خوب می خونم. این چند وقت کتاب های
the devil & miss prym، to kill a mocking bird، confessions of a jane austin addict، madam bovary رو خوندم و الان وسط the sun also rises هستم. بعلاوه تمام مجله های آشپزیم رو که قبلا وقت نکرده بودم بخونم رو خوندم...

شاید دوباره برم مدرسه... می تونم ایتالیایی بخونم، یا سینما، یا همون روزنامه نگاری خودمون!!! شاید اینجوری دوباره شروع کنم به کار کردن...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.avar.blogsky.com

خوش به حالت که این همه کتاب خوندی تو این مدت .من تو عمرم این تعداد کتا رو نتونستم بخونم .

نادر چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://bolts.blogspot.com

من "کشتن مرغ مینا" )(to kill a mocking bird) رو خیلی دوست داشتم. فکر کنم که سه چهار بار خوندمش. فیلمش هم از فیلم های کلاسیک سینما است و فیلم خوبی است.
حتما مامانت دیده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد