من دوباره ذوق زده شدم!  آخه امروز برای Grammy's و Oscar's ثبت نام کردم و قبول شدم!  خلاصه که از ۵ فوریه تا ۱۱ ام و از ۱۸ ام تا ۲۴ ام قراره که برم باهاشون کار کنم...

همین

نظرات 5 + ارسال نظر
ساسا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ http://zolali.blogsky.com

ساکاری نادیده و هنوز نا خوانده سلام.می‌خوام یه هدیه کوچیک با خاطرات بزرگ بهت هدیه کنم.امیدوارم تو رو هم به اوج یه لذت مبهم ببره.حتما بعدا حست رو بهم بگو. امتحان کردم نشد اینجا بزارم یه ایمیل بهم بده تا برات بفرستم.

Mina پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

وایییییییی عالیه عالیه عالیه
خیلی خوشحالم دوستم ... خیلی زیاد
یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مینا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

داستان این لذت مبهم چیه ؟
اکسه ؟ خطرناکه ؟ با خاطرات بزرگ ؟؟؟
تیک کر

نادر یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://bolts.blogspot.com

وااااای من که عوض هنرپیشه های اسکار و گرمی دهنم آب افتاد....

رامینم دیگه سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ

آخییییییش بالاخره یه خبر جدید ! مردم از بس این وبلاگ ها رو خوندم هیچی توش نبود ! دسدتدرست :دی

تو اون مراسما به شما ها چیزی نمیدن ؟ جایزه ای ؟ سند یه زمینی ؟ یه تیکه اسکاری؟ : دی !!!

راستی من نه اون کتابه رو خوندم نه فیلمه رو دیدم ! آخه معمولا حوصله ندارم فیلم ببینم! ولی نمیبخشیدمش ! همین جوری الکی !

منم حوصلم سر رفته !
همینا دیگه
خودفظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد