Atonement

سلام

فیلم Atonement رو دیدین؟ شاید کتابش رو خونده باشین... اگرنه که هیچی، ولی اگر داستان رو می دونین:

                   اگر یه نفر این داستان رو براتون تعریف کرده بود، اگر اون یه نفر همون  Briony Tallis بود، آخر داستان، می بخشیدینش؟

نظرات 2 + ارسال نظر
MinA پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ

سحر جان چطوری با این همه گرفتاری ؟
مثل یه دوست متعهد رفتم و این فیلم رو دانلود کردم چون نه کتاب رو خونده بودم و نه فیلم رو دیده بودم ... اما الان درگیر این امتحان های عقب افتاده ام و دو هفته بطالت کار خودش رو کرده و همه چی از یادم رفته
بزار هفته ی دیگه فیلم رو میبینم اونوقت میگم که اگر یه نفر این داستان رو برام تعریف کرده بود، اگر اون یه نفر همون Briony Tallis بود، آخر داستان، می بخشیدمش یا نه؟

mina جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

دیشب فیلم رو دیدم ... نمیدونم
اون بیچاره همش ده سالش بوده ... شکست خورده ... کارش درست نبود ولی خب حتما خودش هم نمیخواسته این جوری شه ...
توجیه می تونم بکنم اما مطمئن نیستم بتونم ببخشمش ... مخصوصا اگه خودم قرار بود یکی از اون بیچاره ها باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد