بعد از اسکار

سلام

اسکار هم تموم شد. انقدر اون چند رو کار داشتم که نگو! اون ۳۰۰۰ تا قیف بستنی ۳ روز تمام وقت من رو گرفت!!!! ولی دیگه روز آخر کاملا استاد شده بودم و هر کی از کنارم رد می شد و کارم رو نگاه می کرد کلی بهم تبریک می گفتن!!!!

بعد زا اون یک سری کیک و شیرینی درست کردیم و همه چیز رو برای شب اسکار آماده کردیم. یک شنبه من ساعت ۱۰:۳۰ صبح از در خونه رفتم بیرون و ساعت ۱:۳۰ بعد از نصف شب برگشتم!!! البته حدود ۲:۳۰ ساعتش رو توی راه بودم!!!

کار خیلی بود ولی خدا رو شکر همه چیز به خوبی و خوشی گذشت.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://ma-cuisine.over-blog.fr/

سلام ساکاری عزیز من همین الان شما رو تصادفی کشف کردم تصادفی به این دیلی می گم که داشتم وبلاگهای مقیم امریکا رو نگاه می کردم که با وبلاگ شما آشنا شدم می دونی نشستم تمام پستها تو خوندم از تیر ماه 85 تا آخرین پستت باید بهت آفرین بگم که اینقدر افتخار آفرین هستی و همیشه تو کارهات موفق هستی راستش منم عاشق آشپزی هستم ولی هیچوقت بطور جدی دنبالش نبودم همینطوری خودم درست می کنم و یا از طریق اینترنت با غذا های دیگه آشنا میشم و من چند سالی است که اروپا زندگی می کنم و اصلا فامیل ایرانی اینجا ندارم و طبیعی است که بیشتر غذاهای اروپایی با تلفیقی از دستپخت ایرانی درست می کنم خیلی دوست داشتم بیشتر با هات صحبت می کردم راجع به سوالهایی که ازت دارم دوست دارم راهنمائیم کنی البته سوالهای من مربوط به آمدن به امریکا و یا در ارتباط با اشپزی نیست هااا حالا تا وقت دیگر اگر دوست داشتی مطرح خواهم کرد اینم آدرس وبلاگ آشپزیمه که البته به پای آشپزیهای شما نمیرسه خوب من مزاحمت نمیشم برات آرزوی موفقیت می کنم حتما بازم بهت سر می زنم و آشنایی باهات خیلی خیلی خوشحالم

رامینم دیگه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ

3000 تا قیف درست کردی ؟ وای که چه جونی داری تو ....

نسرین دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام
خوشحالم و بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد