۱۳ فروردین!

خوب، امروز ۱۳ به دره!!!!!! می دونم دارین فکر می کنین که: <<این دختره رفته آمریکا دیگه تاریخ یادش رفته...>> ولی نه به خدا! می دونم که امروز ۱۱ فروردینه، ولی از اونجا که آخر هفته هست و نزدیکترین روز تعطیل به ۱۳ فروردین، ایرونی های اینجا امروز رو جشن می گیرن!!! و حالا بعد از ۲ هفته هوای گرم و آفتاب سوزان، امروز که مثلا جشنه، هوا ابری و بارونیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته برای من زیاد فرقی نمی کنه، آخه تا دیشب قرار بود که امروز من سر کار باشم، ولی آخر شب که e-mail ام رو چک کردم ( و عجب شانسی آوردم که این کار رو کردم) از رئیسم یه نامه داشتم که بهم گفت به جای ۱شنبه تا ۵شنبه، این هفته ۲شنبه تا جمعه باید برم. الانم که هوا انقدر گرفته است که فکر نمی کنم به تا westwood رفتن بارزه (یه جایی نزدیک Beverly hills).   

از کار بگم... خیلی هیجان انگیزه! هر روز انقدر کار برای انجام دادن هست که معمولا ۱۰ دقیقه هم نمی شه استراحت کرد. یعنی از ۷:۳۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر در حال بدو بدو هستم! ولی خوبیش اینه که نتیجه کارم رو همونجا می بینم. و این حس خیلی خوبیه...

نظرات 1 + ارسال نظر
OSTIN سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام
امشب تمام وبلاگتو از اول تا اخر خوندم...نسبت به بقیه ایرانی هائی که به امریکا مهاجرت کردن و الان دارن وبلاگ می نویسن دیدگاهت متفاوت بود و برام تازگی داشت...
راستی اون خانمه که بار اول تو مهمونی اسکار یاهاش کار کردی چی شد؟؟
معلومه که حسابی مایه داری که تونستی بری امریکا...بهت حسودیم میشه... بیخیال...
موفق باشی...
می بینمت به زودی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد