مهمونی

سلام

۱شنبه روز خیلی جالبی از آب در اومد. از ساعت ۷:۳۰ سر کار بودم و تا نزدیکهای ظهر داشتم تمیز کاری می کردم (آخه ۱شنبه ها روز تمیز کاری رستورانه). از ظهر به بعد رئیسم (یعنی Sherry Yard) اونجا بود و یه عالمه کار اضافه بهم داد. اولش شاکی شدم چون به اندازه کافی کار داشتم، ولی بعد از ۱ ساعت اومد و بهم گفت که چرا این همه کار اضافه دارم: می خواست اون شب باهاش برم سر یه کار دیگه!!! قرار بود برای مراسم بزرگداشت یه نفر دسر سرو کنه و می خواست من رو با خودش ببره! خلاصه که کلی ذوق کردم و با سرعت تمام به همه ی کار هام رسیدم و برای ساعت ۶ ،من و Sherry از رستوران راه افتادیم و رفتیم یه هتلی توی Santa monica. فکر می کردیم که دیر کردیم، ولی وقتی رسیدیم معلوم شد که خیلی هم زود رسیدیم و مردم هنوز دارن شراب می خورد و تا سرو شام هنوز ۱ ساعت مونده و سرو دسر ۱ ساعت بعد از اونه! و خوب ما اونجا بودیم و رفتیم قاطی مردم! (وقتی با یه نفر به معروفی Sherry Yard میری بیرون این خوبی ها رو هم داره!) Sherry خیلی از کسایی که اونجا بودن رو می شناخت و من رو هم به خیلی هاشون معرفی کرد. خلاصه برای ۱ ساعت ما با مردم گفتیم و خندیدیم و شراب خوردیم و ... بعد وقتی بالاخره وقت شام شد و مهمون ها رفتن سالن شام، کار ما شروع شد و ۱ ساعتی وقت داشتیم و میز و رو چیدیم و همه چیز رو آماده کردیم و وقتی مهمونها برگشتن دسر رو سرو کردیم. بعد هم همه چیز رو جمع کردیم و رفتیم خونه! اون شب وقتی رسیدم خونه داشتم از خستگی میمردم، ولی باز هم کلی سر حال بودم. فردا صبحش هم مثل همیشه ساعت ۵:۳۰ بیدار شدم و برای ۷:۳۰ سر کار بودم   

نظرات 3 + ارسال نظر
رامینم دیگه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

سفر نرفتی ؟!

گلمریم چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://golmaryam.wordpress.com

ببین من همیشه وبلاگتو می خونم و شرح این کاراتو که می دی کلی کیف می کنم. کاش بیشتر بنویسی. چقدر عالیه که کاری رو داری انجام می دی که واقعا دوسش داری.

گالش چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.galeshmand.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
از ایران مزاحم شدم
چرا تو رستوران کار می کنی؟
شنیده بودم که ایرانیهایی که خارج از کشور می رن آخرش دست به همین کارها می زنن
واقعا تو ایران از این جور کارها نبود که تو دیار غربت .......
ببخشید که بی پرده حرف زدم
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد