کریسمس

سلام و کریسمس مبارک!

(هر دفعه می گم کریسمس مبارک، یاد اون کارتون اسکروج میافتم که تلویزیون ایران هر سال سر کریسمس نشون می داد!!!  << اسکروج، ای خصیص!!>> )

امروز روز کریسمس هست و من توی خونه تنها! آخه مثل همیشه من باید می رفتم سر کار دیشب و در نتیجه نتونستم با بقیه برای تعطیلات برم SanFrancisco . ولی خوب به اندازه کافی سرم شلوغ خواهد بود. الان باید برم خونه ی عموم و تا شب اونجام. بعدش هم ممکنه یه برنامه ای داشته باشم. فردا هم که دوباره سر کارم!!! خلاصه که خوبه کارم رو خیلی خیلی دوست دارم وگرنه اینجوری که داره وقتم رو می گیره ، حسالی ناراحتم می کرد!!!!

الان نشتم و آرشیو نوشته های قبلیم رو خوندم. دیدیم که اولا چه قدر زود به زود آپدیت می کردم!!! و اینکه اون موقع خیلی حرفهای گفتنی داشتم که دیگه ندارم!!!! نه دیگه اونقدر وقت کتاب خوندن دارن و نه اونقدر وقت سینما رفتن. از اخرین باری که تونستم یه سفر کوتاه مدت برم 6-7 ماه می گذره. دوستام رو هم مدتهاست ندیدم. حتی الان 3 ماه می شه که Ty رو ندیدم... داره از خودم بدم میاد. این که زندگی نشد!!!!

خلاصه که تصمیم گرفتم این سیستم رو یه جوری عوضش کنم. حالا این که موفق می شم یا نه... در جریان می ذارمتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
اول ازهمه ممنون از وب سایت قشنگ ات . راستش ما چند هفته دیگه با همسر و پسرام عازم آمریکا هستیم و احتمالا به خاطر سکونت فامیلهامون سمت آتلانتا می ریم . من مدیر یت بازرگانی خوندم و الان هم تو تامین اجتماعی کار می کنم ولی خوب خیلی دلم می خواهد اونسمت که میام برم دنبال رشنه مورد علاقه ام آشپزی . اگر میشه من راهنمایی کنید که از کجا باید شروع کتم

سمیرا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام سال نو کریسمس مبارک ای بی معرفت چرا به من سر نمیزنی به مامانت زنگ زدم هیچکدوم نبودین تو قرار نبود چند جور سالاد شیک برای من بفرستی؟؟ دلم براتون خیلی تنگ شده یادش بخیر کارتون اسکروچ !!!! راستی شنیدم صنم داره میره پیش مخمل خان بگو مواظب مادربزرگه باشه !!!!!!!!!!!!
همه را ببوس بای

سمیرا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام سحر کجایی ؟ به مامانت بگو اونی که گفتم یعنی تو وبلاگم نوشتم برادرزاده ایرج یعنی الهامه تو بگو مامانت میدونه چی میگم ~ بای

نسرین چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام عزیزم
امیدوارم موفق بشی در زندگیت تغییرات لازم رو به وجود بیاری

رامینم دیگه یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ

همین جوری تو ! گفتم بازم آپ نکردی که دیدم نوشتی ! منم با تصمیمت موافقم (این خیلی مهم بود ;)) میگم چه طوره شروع دوباره رو از یه سفر دووووووووووووووووووور شرو کنی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد