سال 2010

سلام!


باورم نمی شه که این همه وقته اینجا هیچی ننوشتم! خجالت آوره! من شرمنده!!!!!!!


خوب از کجا شروع کنم؟ 


-این که سرم با کار شلوغه که دیگه گفتن نداره. فقط همین قدر می گم که روزی 14 ساعت سر کار بودن برام عادی شده!!!


-بالاخره بعد از تقریبا 4 سال زندگی توی los angeles شروع کردم از زیبایی ها و تفریح های شهر لذت بردن. این چند وقت گدشته تونستم برم شهر رو درست بچرخم. موزه ها رو ببینم. برم کنسرت. برم باله. توی Venice  قدم بزنم. و برم Santa monica farmers' market (یه جورایی همون یکشنبه بازار خودمون!) و البته خیلی جاهای دیگه. 


- اگر 5 سال پیش بهم می گفتین که یه روزی می رم یک مهمونی با George Clooney احتمالا حسابی بهتون می خندیدم! ولی خوب واقعیت داره. چند وقت پیش از طرف یکی از دوست ها دعوت شدم به یک مهمونی برای فیلم Up in the air . و خوب هم George Clooney اونجا بود و هم anna kendrick  و Jason Reitman .   

هفته ی پیش هم رفتیم یه برنامه ی دیگه (البته برای کار) و اونجا Tom Hanks و Steven Speilberg و faith Hill و Taylor Swift رو دیدم.

نکته ی آخر اینکه kings of Leon (که من عاشقشون ام!) خیلی از رستوران ما و مخصوصا دسر هامون خوششون میاد و هر چند وقت یه بار بهمون سر می زنند. نکته ی با مزه اش اینه که قبل از این که بیان به جای این که به خود رستوران زنگ بزنن و جا رزرو کنن، زنگ می زنند مستقیم به رئیس من و بهش می گن که دارن میان!


- 7 ماه از اون سفر بزرگ و فراموش نشدنیم میگذره و هنوز باورم نمی شه که اتفاق افتاد! 


همین :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام سحرم بابا فیس بوک کار همه را کساد کرده چرا اینقدر کم پیدایی قربانت سمیرا

light شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

خوشحالم که اینجا هنوز اپ میشه...

حالا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

همین ؟
برو بنده خدا دلت خوشه !

علی پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام .اگه مطلب ورزشی خوب می خوایی به وبلاگ من سربزن.اماوبلاگ من درمقایسه باوبلاگ زیبای توخیلی ضعیفه امابهت قول می دم اگه تووبلاگ من بیایی خیلی خوشت میاد.آدرس وبلاگ منhttp://www.jafariali1.blogfa.comاست .اگه موافقی پس ازبازدیدازوبلاگ من برای این که آماربازدیدکنندگان هردوتامون زیادبشه تبادل لینک کنیم تومن را با اسم بهترین وبلاگ ورزشی لینک کن وبگومن توراباچه اسمی لینک کنم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد