2 روز تعطیلی

سلام


این هفته بعد از مدت ها من 2 روز تعطیلم. البته قانونا در طول هفته های گذشته هم 2 روز تعطیلی داشتم، ولی هر دفعه یک برنامه ای بوده ک به خاطرش رفتم سر کار. مثلا The Breast Cancer Foundation Dinner، یا Haiti Charity Auction، و از این جور چیز ها...

حالا این هفته 2 روز تعطیلیم مال خودمه و دارم سریع وسایلم رو جمع می کنم که بکوبم و برم San Francisco دبدن سمن و مینا! و می دونم چقدر مسخره است که 6 ساعت تا اونجا برم و 6 ساعت برگردم برای 2 روز... ولی خیلی دلم سفر می خواد و خیلیییییییییییییییییییییی دلم برای سمن و مینا تنگ شده! 

و البته باید صبح خیلی زود شنبه راه بیافتم و برگردم چون بعد از ظهر باید سر کار باشم!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
juliet شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://julietgabriel.blogfa.com

سلام عزیزم من وبلاگتو از دیروز شروع کردم به خوندن تا حالا که تموم کردم قسم میخورم حتا از یک کلمه‌اش نگذاشتم از رفتنت از شروع مدرست از بهترین تجربیاتت از بهترین فرصت هایی که خدا نصیبت کرد (اسکار،گرمی......)نمیدونی‌ چقدر لذت می‌بردم از این هم پشتکارت از این همه علاقت ،بیشتر از قبل با خوندن نوشته‌هات به هدفی‌ که دارم راسخ تر شدم، عزیزم با اجازت تو وبلاگم لینکت کردم تا همیشه خواننده وب لاگت باشم،راستی‌ هر چی‌ به زمان حال نزدیکتر میشودم پست‌هات کمترو کمتر میشد کاش بیشتر از جز آیت سفرت مینوشتی ولی‌ عجب تجربه بودهاااااا،
شاد باشی‌ عزیزم.

juliet شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://julietgabriel.blogfa.com

azizam kash az ghazaha va shirini haei ke pokhti va khili khoob boodan ham aks mizashti

سمیرا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

سحرم از موقعی که تو فیس بوکی وبلاگتو فراموش کردی بابا وبلاگ یه چیز دیگه است یه حس تنهایی داره فیس بوک مثل میدون تجریشه !!!!‌همه چیز توش هست قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد