تابستون!

سلام


حالم بهتره. خیلی بهتره. البته دلیل خاصی نداره. توی این 4 سال از این دوره های دلتنگی زیاد داشتم و با اونها کنار اومدم. این هم یکی دیگه از همون ها!


بگذریم. تابستون دوباره شروع شده و هوا گرمه. در طول 1 ماه گذشته هر روز به سفر پارسال فکر می کردم و این که کجا بودم و در چه حالی. مثلا پارسال امروز توی هواپیما بودم  در راه برگشت به لس انجلس! 

سفر امسالم بسیار کوتاه و بسیار ساده خواهد بود. دارم برای 4 روز می رم Chicago. تا حالا اونجا رو ندیدم. خوبی این سفر اینه که مینا و شهاب هم قراره با من بیان. یعنی هر کدوممون از یک طرف این کشور راه میافتیم و توی Chicago هم دیگه رو می بینیم. خیلی وقته که ندیدمشون و کلی هیجان زده هستم. 


این هفته 2 تا برنامه ی خیلی خیلی خوب و متفاوت برای خودم داشتم. 2شنبه شب رفتم کنسرت Kings of Leon. 


          

 عالی بود. انقدر خوش گذشت  که نگووووووووووووووو!  وقتی آهنگ Use somebody رو اجرا کردن، تمام  15000 نفری که اونجا بودن داشتن همراهیشون می کردن! واقعا حرف نداشت!!!!

دیشب هم رفتم باله Sleeping Beauty. اون هم خیلی خیلی خوب بود. من کلا خیلی از کار های Tchaikovsky  خوشم میاد و دیدن باله اش برام خیلی لذت بخش بود. 


همین! 

نظرات 5 + ارسال نظر
رامینم دیگه پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

چه عجب که نوشتی ! من همیشه فکر میکردم که از مینا خیلی دور نیستی ! ولی مثل اینکه فاصلتون قابل توجه هه نمیای اینورا ! باز منتظری شلوغ شه بعد بیای :-؟

milad پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام.امیدوارم همیشه خوشحال باشی.یه جوون 24 ایرونی ام که میخوام بیام آمریکا اما حالا که کارام درست شده خیلی نگران شدم که خدایا یه وقت پشیمون نشم کمکم کن دلم قرص بشه لطفا. امیدوارم یه روز جبران کنم و یه سبدگل یاس بابت مهربونیت تقدیمت کنم که خیلی هم گلی.مرثی عزیز بابای

رامینم دیگه سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

بنویس !!!!!

مجرد سرخوش پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.mojaradesarkhosh.blogsky.com

عالمی داری برای خودت !!!

کعبه دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

بنویس دیگه
نمی دونم چرا ولی احساسم بهم میگه یه روز میام آمریکا و تو رو از نزدیک میبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد