پاسپورت

سلام


یه مدتی بود که داشتم برنامه می ریختم که بیام ایران. یعنی الان بیام ایران، نه برای عید یا تابستون یا هر چیز دیگه. می خواستم الان که هوا سرد و برف میاد برم ایران. الان که کم کم هوا شروع می کنه به عوض شدن. الان که به فکر هیچ کس نمی رسه که من آب و هوای عالی اینجا رو ول کنم و برم ایران. و از همه مهم تر می خواستم الان برم که کسی ندونه دارم می رم  و یک دفعه جلوی خونه ی دوستان و آشناها سبز بشم ! ( آره نادر، می دونم این پست رو می خونی و کلی بهم می خندی، ولی می خواستم فردای روزی که رسیدم با جدیت بیام شرکت و به منشی تون که من رو نمی شناسه بگم  " لطفا به آقای مهندس نادر بگید خانم ساکاری اومدن دیدنشون!")

برنامه زیاد داشتم. برای دونه دونه دوستان همین طوری برنامه ریخته بودم.  ولی خوب به قول قدیمیا " قسمت نبود" که این برنامه ها انجام بشه! اول از همه این که من همه ی این برنامه ها رو ریخته بودم بر طبق اینکه کسی به من اینجا احتیاجی نداره. اقلا تا 26 ام. اما خیلی قشنگ بهم خبر دادن که برای 12 ام هم با من کار دارن. به غیر از اون، پاسپورت ایرانیم باطل شده و باید عوضش کنم. 


خلاصه که نشد. رفت تا عید!


همین

نظرات 13 + ارسال نظر
نادر سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://bolts.blogspot.com

چه سورپریز دل اندگیزی می شد.
عوضش اگه عید بیای، یک شکیبای کاملا گردو قلمبه رو می بینی و اگه هفته بعد از تعطیلات عید ایران باشی می تونی بیبی گُلا رو هم ببینی. (هنوز اسم نداره! چیکار کنیم؟ فعلا اسمی که بیشترین رای رو داره، رایان ئه)

رامینم دیگه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ

این میتونه یکی از بهترین خبرها واسه عید باشه. پس سری کارها رو ردیف کن .

رامینم دیگه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

عید شد!

Mahrokh پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ق.ظ

Still there is time you can go during spring and see the baby

lili چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

لطفا این لینک رو ببینید واطلاع رسانی کنید
https://www.facebook.com/events/371013666276085/

علی پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام
من و تیمم در زمینه های مختلف مانند طراحی سایت – فلش – مولتی مدیا – انیمشن و … مهارت حرفه ای داریم.
دوستان مهاجری که تمایل به بازاریابی و شراکث دارند به جیمیل من پیام بدهند. این کار زمان کمی می برد و ارتباطات اینترنتی است و سود قابل توجهی برای دو طرف دارد ولی باید در روابط عمومی و زبان قوی باشند.
ali.cg.versatile@gmail.com
یکی از نمونه کارها:
http://www.canadianhw.ca

negar یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

با سلام
من نگار دشتی هستم . ما 6 خواهر برادریم که دو برادرم پزشک متخصص و یه برادرم مهندس کامپیوتر و برادر آخری کارشناسی ارشد برق از دانشگاه دولتی در تهران فارغ التحصیل شده . میخواد برای دکترا اقدام کنه 28 ساله / متولد تیر 63 / ساکن تهران الانم واسه شرکت نفت قبول شده و در دانشگاههای غیر انتفاعی و پیام نور تدریس میکنه . به لحاظ اخلاقی بسیار مهربون و آروم و سالم منم ارشد شیمی و خواهرم خونه دار . مامانم دو ساله فوت شده به لحاظ مالی پدرم کارمند بازنشسته ولی خود برادرم صاحب یه زمینه که داره کارای قانونی سندشو انجام میده خانواده ای هستیم که تحصیلات و کلاس و فرهنگ واسمون مهمه اصالتا مشهدی هستیم
دنبال یه دختر سیتیزن آمریکا / ترجیحا / هستیم خودش دوس داره خانومش پزشک یا دندانپزشک باشه زیبایی هم واسه این برادرم کمی مهمه علت سیتیزن هم رفتن از ایرانه ,وهم ازدواج

امیدوارم به کمک شما بتونم برادرمو سرو سامون بدم و خاطر مامانم آسوده شه
همچین کیسی واسش هست ممنون میشم راهنماییم کنین روز خوبی رو واستون آرزو میکنم
با احترام نگار دشتی

عکس فرش چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://aksfarshkashan.blogfa.com

نفیس ترین هدیه
ماندگارترین یادگاری
سوغات ایرانی
چند لحظه بیندیشید چه کسی را بیشتر دوست دارید
واو چقدر از این هدیه خوشحال خواهد شد…!!

تابلوفرش تصویری عکس فرش با قیمت های بسیار مناسب و خدمات بسیار عالی در خدمت شما است.
تبدیل عکس ( چهره - آرم – لوگو (… به تابلو فرش

تابلوفرشی از چهره زیبای شما و عزیزان شما
تابلوفرشی ازعکس شخصی خود شما
تابلو فرش عکس شخصیتهای فرهنگی و علمی و ورزشی
تابلو فرش عکس کودکان و نوجوانان خردسالان
تابلو فرش عکس شهدا
تابلو فرش عکس درگذشتگان و زنده یادها
تابلو فرش عکسهای خانوادگی
تابلوفرش عکسهای مراسم : عقد و عروسی
تابلوفرش عکس مدیران موفق
تابلو فرش عکس بازیگران و هنرمندان
تابلوفرش هدایای تبلیغاتی
تابلو فرش عکس مهمانان خارجی به عنوان بهترین سوغات ایرانی

چرا تابلوفرش تصویری عکس فرش ؟
چون کالایی شیک و ماندگار که روز به روز قیمتی تر می شود.
از بین نمیرود ... نمیشکند .. پاره هم نمیشود
عمر طولانی دارد و سالیان سال به عنوان بهترین ونفیس ترین و منحصر به فرد ترین هدیه میماند.

بهترین و ماندگارترین کادو برای خود و دیگران
بهترین کادو برای روز مادر .. روز زن .. روز پدر .. سالروز ازدواج . جشن عروسی
جشن تولد - کادوی فارغ التحصیلی . بهترین سوغات ایرانی

بهترین هدیه برای بهترین دوستان شما .
و زیباترین دکوراسیون برای محل کار و منزل

روشهای دادن سفارش:
در هر کجای ایران که هستید می توانید با ارسال
یک عکس به آدرس ایمیل شرکت آن را کمتر از ده روز تحویل بگیرید......
03614456265
09137290912

mahdie دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام و خسته نباشید. وبلاگ جاالبی داشتید. من دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات دانشگاه تهران هستم. پایان نامم بریکولاژ فرهنگی و هویت دایاسپورایی ایرانی آمریکایی در وبلاگ است. وبلاگ شما را مطالعه کردم و جزو جامعه آماری پژوهش بنده است برای تکمیل اطلاعات لطف میکنید سن جنسیت شغلتان را همره با عنوان وبلاگتان برای بنده ایمیل کنید با سپاس فراوان
ایمیل بنده
mahdie.ghanian@ut.ac.ir

یگانه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

بعضی از پستاتونو خوندم فکر کنم خونتون تو تهران الهیه بوده
جای خیلی قشنگیه الهیه منم دلم تنگ میشد اگه اونجا بودم شوخی کردم
جالبه که منم دانشگاه تهران درس خوندم و فکر کنم تو این پست یکی دونفر هم از دانشگاه تهران هستن
موفق باشی خانم سحر ساکاری
rasti linke dostanet hichkodo,m motabar nistan

بنجامین ارمانی سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ق.ظ http://welcomeqatar.com/en/

سلام
من خیلی وقت پیش وبلاگت رو میخوندم
از نوشته هات خوشم میومد اگه وبلاگ جدیدی داری بدین بخونیم

لیلا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ق.ظ

موضوع وحشتناکی که امروزه در فروم های اجتماعی مثل وایبر و واتس آپ می بینم این است که بعضی از ماها صبح به صبح و شب به شب اعتقاداتمون را به اشتراک میذاریم. هی میگیم خدا تو را حفظ میکنه! صبحتون را با نام و یاد خدا شروع کنید! و ...
دکترهلاکویی، با یک دکترای جامعه شناسی و سه فوق لیسانس در زمینه های: اقتصاد، روانشناسی و مشاوره ازدواج، با بیش از 40 سال مشاوره به خانواده ها در رادیو و تلویزیون این جمله را میگه: اعتقادات یک موضوع کاملا شخصی است، هر کسی اعتقادش فقط و فقط به خودش مربوط است، درست مثل توالت رفتن می ماند یا مثل اتفاقات زناشویی! هیچ کس اتفاقات درون توالت را برای دیگران شرح نمی دهد، یا هیچ کس شرح ماجرای دیشب خود درون تختخواب با همسرش را برای کسی بازگو نمی کند زیرا اینها موضوعات کاملا شخصی هستند.
اگر دقت کرده باشید در صفحه هایی که گروه درست میکنند و تعداد زیادی آدم عضو هستند تعداد زیادی آدم ساکت دارید که هیچ حرف یا اظهار نظری ازشون شنیده نمیشه. یعنی با این عقایدی که شما مرتب صبح به صبح اونا را چهچهه می زنی داری اون شخص را از زندگی اجتماعی و دوستی های خودش محروم می کنی.
من در دانشگاه شیراز لیسانس گرفتم، در دانشگاه اصفهان فوق لیسانس و در دانشگاه تهران دکترا. از هر کدوم از این مقاطع تحصیلی حداقل 20 نفر استاد و دانشجو دوست پیدا کردم. به جرات بگم که بیش از 60 درصد اونا ضد مذهب هستند.یعنی اعتقاد به وجود خدا ندارند. حتی دوستان فرهیخته ای دارم که بیش از 90 درصد مشکلات ایران را ناشی از تفکرات مذهبی مردم ایران میدانند. وقتی شما صبح اول وقت میایی و هی صحبت خدا اینو گفته! خدا اونو گفته! می کنی داری اون شخص را از اجتماع، به طرز بی رحمانه ای حذف میکنی یعنی کاری که تو طول هزاران سال تاریخ می کرده اند و نتیجه اش را هم که داریم می بینیم.
بسیاری از انسانها در ده سال گذشته هفت یا هشت مرتبه اعتقاداتشان عوض شده است. بعضی ها که در یک ماه یا یک هفته مرتب عوض می شود. در حالی که روز شنبه شیعه دو آتشه ای است، روز دوشنبه به شیعه و امامان فحش نثار می کند، روز سه شنبه از مسیحیان تعریف میکند و اگر کسی ضد آن بگوید تمام آرامش خود را از دست می دهد و روز چهارشنبه به زمین و زمان و آفریننده آن و خدا و پیامبران، فحش ناموسی می دهد و روز جمعه دوباره شیعه دوآتشه ای است. حالا شما درون وایبر می آیی صبح اول صبح هی می گویی خدا حافظ شما باشد، مسیح از تو مراقبت کند! انشاله فلان شود، در پناه امام حسین باشی و ... یعنی داری دشمنی همان دوست یا اقوام خودت را با آن چیز مقدسی که به آن اعتقاد داری برانگیخته میکنی تا فحش های بیشتری نثارش کند.
یاد بگیریم که اگر هر وقت از اتفاقات داخل توالت، از رنگ و بو و اندازه آن اتفاق، برای دیگران اظهارنظر کردیم، مجازیم از اعتقاداتمان هم بگوییم.
یاد بگیریم که اعتقادات کاملا و کاملا شخصی است. خواهشم از تمامی دوستانم اینست که از ذکر هر نوع اعتقادات مذهبی در فروم های اجتماعی کاملا اجتناب کنند.

در جواب لیلا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 09:58 ق.ظ

خدا ان شاء الله بهت کمک کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد