تعطیلات

سلام

امروز آخرین روز مدرسه بود. امتحانم با موفقیت انجام شد و حالا منتظرم ببینیم نمره ام چی می شه. و فکر می کنین موارد امتحانی چی بود؟

  1. تارت شکلات
  2. شیرینی خامه ای (به شکل قو!)
  3. دانمارکی (گل محمدی!!!!!!!!!!!!!!!!) شکلاتی
  4. نان پیتا

دل همه تون بسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووزه!!!

خلاصه که بالاخره تعطیلات شروع شد. ۲ هفته. امروز تمام بعد از ظهر رو خواب بودم!!!!!!!!!!!! امشب هم شب یلدا هست و انار و حافظ و ... تازه امروز برای ناهار آش رشته درست کردم!! خیلی هم خوب شده بود ( این نظر من فقط نیست، نظر تمام ۷ نفریه که ناهار اینجا بودن)

از این بگذریم. برنامه ام اینه که تمام این اخر هفته رو برم سینما!!!! فکر کنین من که توی تهران هفته ای حداقل ۲ تا فیلم می دیدم، الان ۱ ماهه فیلم ندیدم!!! کلی هم فیلم جدید اکران شده که می خوام ببینیم! یه سری دیگه هم برنامه دارم، ولی تا وقتی قطعی نشن، در موردش صحبت نمی کنم...

نظرات 5 + ارسال نظر
شیکمو جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ق.ظ

وبلاگت رو تازه کشف کردم سحر!
خیلی باهاله مدرست! من همیشه این برام سوال بوده که این امتحانات رو بعد از نمره دادن چی کار میکنن؟

بازم شیکمو! جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ق.ظ

تعطیلات این طرفا نمیای؟ پول بلیطتو میدم به شرطی که هر روز تارت شکلات درست کنی!

ببخشید، شما؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!

مینا جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://mina.webialist.com

سحر بهشون بگو که تعطیلاتت برای من رزرو شده !!! به جای تارت هم قراره که چیز کیک بپزی :)
من خیلی کنجکاو اون برنامه های قطعی نشده ات ام ؟؟؟
جریان از چه قراره ؟؟؟

یاسمن شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.dihoor.com

من بازم دست پخت سحری می خوام!

بهروز پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام من الان ۲ ساعته که نشستم پستاتو از اول می خونم واقعا کارت عالیه با اینکه امتحان دارم می خوام همرو بخونم.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد